مدولهای هموار روی حلقه های ارزه

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

مشتق گیرهای پوچتوان روی حلقه های ساده با تابع بازگشت

فرض کنیم R  یک حلقه یکدار ساده با مشخصه صفر  و تابع بازگشت * باشد و  a عضوی از این حلقه باشد. در این مقاله نشان میدهیم که اگر تابع ada  مشتقگیر متناظر با a  روی  R پوچتوان باشد، آنگاه برای عضوی مانند e  در مرکز R  داریم a-e  نیز پوچتوان است.

متن کامل

محکهایی برای حلقه های به طور موضعی ارزه

فرض کنیم rیک حلقه جابجایی و یکدار و همه مدولها یکانی باشند.مدولهای انژکتیو خالص دارای نقش اساسی در جبر جابجایی و نظریه مدولها می باشد.در میان تعمیمهایی از این مفهوم،مدولهای انژکتیو به طور خالص به طور گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته اند. دنباله دقیق کوتاه 0 a b c 0 از r- مدولها و r- همریختی ها به طور دوری خالص( [4 ]و [5]) نامیده می شود: اگر نگاشت تولید شده برای هر ایدهال i از r یک به یک باش...

فیلترهای اول وابسته به مدولهای متناهیا تولید شده روی حلقه های نوتری

در این مقاله روی یک زنجیر مخصوص از زیرمدولهای یک مدول بحث می شود که آن را یک زنجیر اول وابسته می نامند. همچنین بحث می شود که تحت چه شرایطی یک مدول چنین زنجیری را می پذیرد. اگر یک مدول یک زنجیر اول وابسته بپذیرد. آیا زیرمدولهای ان و مدولهای خارج قسمتی نیز چنین است و یک مدول -apf نمایش یعنی چه. نهایتا اینکه اگر a و b بصورت -r مدول -apf نمایش باشند آیا حاصلضرب تانسوری آنها نیز چنین است ؟

15 صفحه اول

رفتارهای مجانبی ایده آلهای نسبت به مدولهای اینژکیتو بر روی حلقه های نوتری و جابجایی

در این رساله، مدولهای اینژکتیو و برخی خواص جانبی آنها، ایده آلهای اول ضمیمه شده یک مدول اینژکتیو و ارتباط آن با ایده آلهای اول وابسته به حلقه زمینه، تاثیر یک فاکتور کونترا واریانت ، جمعی، دقیق و خطی بر روی نمایش ثانویه و رفتارهای مجانبی ایده آلها نسبت به مدولهای اینژکتیو بر روی حلقه های نوتری و جابجایی بررسی شده است .

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023